Hele huset
til fest

DKK 2300,00
“På grund af stærkt stigende energipriser (el og gas) så har vi forhøjet sallejen pr. 1. maj 2022”

Store sal
til fest

DKK 1800,00
“På grund af stærkt stigende energipriser (el og gas) så har vi forhøjet sallejen pr. 1. maj 2022”

Lille sal
til fest

DKK 1100,00
“På grund af stærkt stigende energipriser (el og gas) så har vi forhøjet sallejen pr. 1. maj 2022”

Hele huset
Møde eller begravelse

DKK 1000,00
“På grund af stærkt stigende energipriser (el og gas) så har vi forhøjet sallejen pr. 1. maj 2022”

Store sal
til møde eller begravelse

DKK 800,00
“På grund af stærkt stigende energipriser (el og gas) så har vi forhøjet sallejen pr. 1. maj 2022”

Lille sal
til møde eller begravelse

DKK 500,00
“På grund af stærkt stigende energipriser (el og gas) så har vi forhøjet sallejen pr. 1. maj 2022”

+ Miljøafgift pr. person. DKK 5,00

Hvad går miljøafgiften til? rengøringsmidler, Håndsæbe, sprit, papir, renovation samt bortskaffelse af flasker.

Rengøring :

lille sal 300 kr

Store sal 600 kr

Hele huset 900 kr

1. Hvor mange gæster er der plads til?

Det er tilladt at være 200 i hele huset. Men vi anbefaler 36 personer i lille sal og 120 i den store sal.

2. Handicapfaciliteter

Vi har et handicapvenligt toilet samt rampe til kørestolsbrugere ved indgangen.

3. Parkeringsforhold

Vi har gode og gratis parkeringsforhold bag huset til alle dine gæster.

4. Tilbyder I ungdomsfester?

Nej.

5. Har I musikanlæg i huset?

Nej – dette sørger man selv for.

6. Må man tage egne drikkevarer med?

Ja i må gerne have egne drikkevarer med.
Men det koster et tillæg på 10 kr pr. pers.
Drikkevarerne leverer I samme dag, som festen afholdes – op til 3 timer før arrangementet starter.
Den, der holder festen, sætter drikkevarerne på køl i festsalen. Vært og gæster er selv behjælpelige med at sætte egne flasker/dåser på bordene under festen og løbende rydde tomme flasker/dåser af.
Efter endt fest tømmer I køleskabet.
Vi skænker ikke og er ikke behjælpelig med jeres drikkevarer.
Hvis i gerne vil have vi står for jeres drikkevarer, skænkning og afrydning af disse så bliver tillægget i alt 15 kr pr. pers.

7. Forsamlingshuset lejes med vært

Vi er ikke et “nøglehus”, hvilket betyder, at huset altid lejes med vært, der sørger for madlavning og rengøring efter festen. Rengøring koster 300 kr. pr. påbegyndt time.

8. Når huset efterlades

Lejer er ansvarlig for, at lokaler og inventar efterlades i pæn stand efter afholdelse af arrangementer og møder.

9. Skader og ødelagte ting

Beskadiges inventar eller lokaler i forbindelse med et arrangement, er lejer erstatningspligtig.

10. Skal du bruge ølanlæg?

Ved brug af øltapningsanlæg sørger lejer for et underlag, der skåner parketgulvet. Opstår der fugtskader på parketgulvet i forbindelse med brug af ølanlæg, betaler lejer udgiften til reparation af skaden.

11. Hvor længe har man huset?

Et aftenarrangement varer typisk ca. 8 timer og slutter ca. kl. 02:00.

Har man lejet til møde, generalforsamling eller begravelse, er det op til ca. 4 timer.

 

12. Skal der betales depositum? Skal der betales ved aflysning ?

Nej. Men der skal betales 1.000 kr. til værten, hvis arrangementet aflyses 8 dage før aftalte dato.
hvis arrangementet aflyses indenfor 48 timer før arrangementet, så kompenseres der for 30% af den samlede regning for arrangementet .

13. Er der Wifi i forsamlingshuset?

Ja, i hele huset.

14. Rengøring

Rengørings foretages af værten og beregnes med :

lille sal 300 kr

Store sal 600 kr

Hele huset 900 kr

15. Har i projektor og lærred?

Ja vi har fastmonteret projektor og lærred i den store sal.

16. Endeligt antal gæster til arrangement.

senest 5 dage før arrangementet binder vi os for endeligt antal gæster.

Spørgsmål?

Skulle du stå med et spørgsmål udover dem, som du ser her på siden, er du altid velkommen til at kontakte os helt uforpligtende.

Læs vores historie

Kender du historien om Ullerslev Forsamlingshus? Vi har skrevet lidt om vores historie, og hvad huset rummer.

Læs vores historie

Skal du holde dit arrangement hos os?

Book huset nu