Hele huset
Møde eller begravelse

DKK 900,00

Hele huset
til fest

DKK 2000,00

Store sal
til møde

DKK 650,00

Store sal
til fest

DKK 1600,00

Lille sal
til møde eller generalforsamling

DKK 300,00

Lille sal
til fest

DKK 1000,00

+ Miljøafgift pr. person. DKK 4,00

1. Hvor mange gæster er der plads til?

Det er tilladt at være 200 i hele huset. Men vi anbefaler 40 personer i lille sal og 120 i den store sal.

2. Handicapfaciliteter

Vi har et handicapvenligt toilet samt rampe til kørestolsbrugere ved indgangen.

3. Parkeringsforhold

Vi har gode og gratis parkeringsforhold bag huset til alle dine gæster.

4. Tilbyder I ungdomsfester?

Nej.

5. Har I musikanlæg i huset?

Nej – dette sørger man selv for.

6. Må man tage egne drikkevarer med?

Ja, man må gerne have egne drikkevarer med. Man sørger selv for al håndtering af disse, dvs. sætte på køl i salen, selv stå for egne drikkevarer til sine gæster . Jer og gæsterne er selv behjælpelige med afrydning af egne flasker og dåser fra bordene Under arrangementet. Efter endt arrangement tømmes køleskab.
Egne drikkevarer kan kun ankommes på dagen hvor jeres arrangement afholdes , op til 2 timer før arrangementet

7. Forsamlingshuset lejes med vært

Vi er ikke et “nøglehus”, hvilket betyder, at huset altid lejes med vært, der sørger for madlavning og rengøring efter festen. Rengøring koster 300 kr. pr. påbegyndt time.

8. Når huset efterlades

Lejer er ansvarlig for, at lokaler og inventar efterlades i pæn stand efter afholdelse af arrangementer og møder.

9. Skader og ødelagte ting

Beskadiges inventar eller lokaler i forbindelse med et arrangement, er lejer erstatningspligtig.

10. Skal du bruge ølanlæg?

Ved brug af øltapningsanlæg sørger lejer for et underlag, der skåner parketgulvet. Opstår der fugtskader på parketgulvet i forbindelse med brug af ølanlæg, betaler lejer udgiften til reparation af skaden.

11. Hvor længe har man huset?

Et aftenarrangement varer typisk ca. 8 timer og slutter ca. kl. 02:00.

Har man lejet til møde, generalforsamling eller begravelse, er det op til ca. 4 timer.

 

12. Skal der betales depositum?

Nej. Men der skal betales 1.000 kr. til værten, hvis arrangementet aflyses 8 dage før aftalte dato.

13. Er der Wifi i forsamlingshuset?

Ja, i hele huset.

14. Rengøring

Rengøring foretages af værten og beregnes med 300 kr. pr. påbegyndt time efter endt arrangement.

15. Kan vi selv dække bord til vores fest?

Ja, de kan I under følgende betingelser:
Værten sætter det passende antal borde og stole samt service frem, som I skal bruge til festen. I medbringer selv duge, blomster, lys og servietter, arrangerer og dækker bordene på et tidspunkt, der er aftalt med værten. I får dermed 5% nedslag i kuvertprisen.

Spørgsmål?

Skulle du stå med et spørgsmål udover dem, som du ser her på siden, er du altid velkommen til at kontakte os helt uforpligtende.

Læs vores historie

Kender du historien om Ullerslev Forsamlingshus? Vi har skrevet lidt om vores historie, og hvad huset rummer.

Læs vores historie

Skal du holde dit arrangement hos os?

Book huset nu